Yatırımda sınır tanınmayan şehrimiz yeni bir dev yatırıma daha kavuşacak, MYO kavşağındaki “parsel” ekonomiye yeni bir nefes katacak, şehrimizin “muasır medeniyet” çıtası daha da yukarılara konacak…
Kastamonu “ticaret ve konut” sektöründe katbekat yükselecek.
“Vizyon proje, vizyon proje, vizyon proje”…
Daha evlası var mı?
Dünyanın dev ülkeleri ekonomik sıkıntı içinde “ipupullah sivri külah”, müreffeh Avrupa memleketleri bile yorganlarını ayak uzunluklarına göre biçiyor, ekonomiye dair karamsarlık kara bulut gibi çöktü yekun milletlere…
Belediyenin tek kalemde “67.5 milyon TL” muhammen bedel ile “parsel” ihalesine çıkması ne demek?
Eller “yaya”…
Kastamonu “aya”.
İhalede fiyat artırımı ve üzerine yapılacak “yatırım” hesaba katıldığından misli misli artacak olan tutar…
Amerika bile çökerken Kastamonu’nun tırmandığının göstergesi değil de ne?
Muazzam “parsel” satışının faydası say say bitmez…
“Parsel” üzerine inşa edilecek “konut” yatırımı sayesinde Kuzeykent nüfusu daha da artacak, en az “bin kişi”, konut yatırımının altında ve çevresinde arzı endam edecek “ticaret” yatırımı sayesinde işsizler iş bulacak.
Envai donatı sayesinde “yaşam alanı” olacak “parsel”, “yeşilden bunalan” vatandaşlar için…
Senelerdir atıl duran “hatıra ormanı”, kuş cıvıltıları yerine insan sesleri ile şenlenecek.
İnşaatta kim bilir kaç işçi çalışacak?…
Yorganını döşeğini kapan gurbetçi emekçiler şehrimizin yolunu tutacak.
İnşaat malzemecileri, teknik donanımcılar, cümle tedarikçiler, doğalgaz, elektrik, su, internet faturaları sayesinde kamu ve hizmet veren şirketler yeni gelire kavuşacak…
Mülk vergileri Kastamonu hazinesine akacak.
Satıştan gelecek gelir belediye kasasına girecek…
“Kültür merkezi, spor salonu, bilim merkezi, bisiklet yolu…” olarak topluma geri dönecek.
Aklıma gelenlerin çok ötesinden faydaları olduğu açık “parsel” satışının…
Emeği olanlara “parsel parsel” teşekkür!
Not: Geçtiğimiz günlerde haber ve yorum namına çok yazılar yazdık…
Ülkemizin “2053” hedefinde Kastamonu’ya demiryolu yok, 2053’ten sonra “Allah Kerim”.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları AŞ (TCDD) Eryaman Bakımevi’ndeki işçilerle sahur yaptı, özellikle son 20 yıldır kara yolu ağırlıklı bir ulaştırma yapısı yatırım programı uyguladıklarını aktardıktan sonra “Bundan sonra demiryolu ağırlıklı ulaşım yatırım dönemine girmiş bulunmaktayız” açıklamasında bulundu…
Mevcutta “13 bin 22 kilometre” olan tren demir yolu ağı var, 2053’e kadar “28 bin kilometre” olacak, 2053’e varıldığında “52 il” hızlı trene kavuşacak.
“İlimiz namına” hangisine yanarsınız?…
Henüz tam anlamıyla yapımı sağlanmamış olan karayolu yatırımlarının kamu projeksiyonundan düşecek olmasına mı, kara trenden geçtik, 52 ili birbirine bağlayacak “hızlı tren” yatırımlarından nasibimizi alamayacak olmamıza mı?
İkisini de “kulak arkası” etmek de bir çare…
Evladiyelik huyumuz.
Demiryolu neyimize…
“Ticaret ve konut” yeter de artar.
MUSTAFA AFACAN