Kastamall 1 yaşında…
Bünyesinde ünlü markaları bir araya getiren KastaMall, kapılarını açtığı 2011 Ağustosundan bugüne kadar geçen bir yıllık süre içinde 2 milyon ziyaretçiyi ağırladı.
Aras Grup’un projesi, yarattığı istihdam imkanı ve hareketlilik ile Kastamonu ve bölgede hem ekonominin, hem de il dışından ziyaretlerle turizmin canlanmasına katkı sağlıyor.
Aras Grup tarafından Olukbaşı’nda inşa edilip kapılarını açan Kastamall AVM, kuruluşunun birinci yılını kutluyor.
Ünlü markaların mağazaları ve kafe, restoran, Cine Gold sinemaları, Magic Play oyun alanları ile hem alışverişi, hem de sosyalleşmeyi bir arada sunan Kastamall AVM, ilk yılında 2 milyon ziyaretçiyi ağırladı.
Bünyesinde modanın öncü markaları E Bebek, Colin’s, Paulmark, AdL, Altınyıldız Classics, Beymen Business, Mavi ile ev tekstil grubunun lider markaları English Home, Özdilek, Karaca, Linens mağazalarını, yeme içmede Popeyes, Burger King, Bursa Kebap Evi, Mado, Arabica kafe, kitap ve oyuncakta D&R, Toyzz Shop gibi güçlü markaları Kastamonulularla buluşturan KastaMall, marka karmasına yeni markalar eklemeye de devam ediyor. Kastamonu’nun tek Starbucks kafesi, bu zincire eklenen son markalardan biri oldu.
Kastamall AVM, kapılarını açtığı ilk yılı boyunca lisanlı çocuk etkinlikleri; Akıllı Tavşan Momo, Maşa ile Koca Ayı, Doru, İbi ile Tosi aynı zamanda çocuk atölyeleri ve cazip kampanyaları; babalar günü, bayram hediyesi, karnesini getiren çocuklara oyun kuponu, doğa dostu alışveriş bez çanta, yeni yıl hediye çekilişleri ile de Kastamonu ve bölge halkı için eğlenceli ve kazançlı bir çekim merkezi olmayı başardı.
Bölgeye yeni bir soluk ve şehrin ekonomisine ivme kazandıran KastaMall AVM, doğrudan ve dolaylı olarak 600 kişiye sağladığı iş imkanları ile Kas Proje İnşaat ve Yatırım A.Ş. olarak Kastamonu Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan 2021 yılı içerisinde en çok engelli istihdamı ve sigortalı çalıştıran işletmeler arasına girerek, şehrin ekonomisinin canlanmasına, yine sosyal imkanların çokluğu ve marka zenginliği sayesinde, Kastamonu’nun önemli turizm noktalarından biri haline gelmesine, ayrıca yabancı turist ziyaret ve alışverişlerindeki artış ile Batı Karadeniz Bölgesi’nin kalkınmasına da katkı sağlıyor. (Haber Servisi)